Kjøpsbetingelser

Betingelser for kjøp i vår nettbutikk

 

Betaling


1. PayPal

PayPal er en ledende global betalingstjeneste, og er en tryggere og raskere måte for å betale og ta betalt på nettet. PayPal lar personer betale og overføre penger uten å måtte dele sine betalingsopplysninger, med fleksibilitet til å betale ved hjelp av saldo på PayPal-kontoen eller tilknyttede betalingskort. Betalinger med PayPal inkluderer også PayPal Kjøperbeskyttelse og Selgerbeskyttelse (vilkår gjelder) Når du bestiller vil det totale beløpet trekkes fra din PayPal konto. Det tilkommer ingen ekstra kostnad ved bruk av denne tjenesten. Besøk PayPal sin hjemmeside om du vil lære mer om betalingsmetoden eller om du vil åpne en PayPal konto. Kilde: PayPal.no

2. Faktura.
Du kan betale med faktura og få 14 dager betaling. Faktura sendes på din e-post samtidig som at ordren din blir sendt. Fakturaløsning er levert av Klarna og krever kredittgodkjenning. Du er selv ansvarlig for å legge inn korrekt e-postadresse.

3. Hente selv
Du kan bestille varer og hente selv i vår butikk. Om du ønsker å betale ved henting, skriv det i kommentarfeltet.

Frakt
Alle ordre sendes med Posten. Større ordrer og prosjekter sendes med transportfirma.

99,- Pakken leveres på ditt postkontor

Når det gjelder levering av større møbler som sofaer, spisebord, og spesielt store leveranser, så bruker vi et transportbyrå. De leverer på døren din, 1 etage, på hverdager mellom 0900-1600. Du vil bli kontakt i forkant av levering, for å avtale tidspunkt. Det er viktig å merke seg at det alltid kommer kun en sjåfør, og hvis det er tunge produkter, vil sjåføren trenge assistanse.

Du vil bli kontaktet for pris på frakt.

Priser
Alle priser inkluderer 25% moms.

Bestilling

Varer vi ikke har i vårt faste sortiment/bestillingsvarer kan ikke returneres. Dette kan feks være trekte stoler, sofaer, Stringsystemer, lamper og andre møbler som bestilles på forespørsel. Disse ordrene er bindene. Vi ber om 30% forhåndsbetaling på disse ordrene. eller fullt beløp. Resterende sum, innbetales i forkant av levering.

Om du avbestiller din ordre, vil vi beregne et avbestillingsgebyr på 30% av varens pris.

 

Levering
Er varene du har bestilt på lager, vil ordren din pakkes og sendes i løpet av 1-3 virkedager.  Dersom vi ikke klarer dette, vil vi ta kontakt med deg.

På hvert produkt vil du kunne se på lagerstatus om varen er på lager, og hvis ikke vil det være oppgitt estimert leveringstid.

Om du bestiller varer som er ventet inn frem i tid, vil vi sendes ordren din samlet når alt er på lager. Ta kontakt om annet ønskes, men da kommer det frakt pr sending.

Ordre
Mottatt ordre er bindene. Falske ordrer vil bli politianmeldt. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt.

Ved bestilling, godtar du automatisk våre betingelser.

Feil/skade ved levering
Om produktet er skadet ved levering må dette meldes omgående til oss på info@bohemiashop.no Vi ønsker bilder samt en beskrivelse av hva som har skjedd.

For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør må vi melde fra om skaden innen 1-3 dager. Vi ber deg derfor gi oss beskjed om skaden innenfor dette tidsrommet.

Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader, og det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottagelse.

Om skaden er synlig er det enklest om du melder fra om dette direkte til sjåføren ved mottagelse av forsendelsen. Be om at transportøren gjør en notering av skaden på din kopi av fraktseddelen. Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.

Uavhentede pakker
Dersom kjøper ikke henter ut en pakke, vil produktene bli kreditert, mens kjøper må dekke tur/retur omkostninger.

Reklamasjon

Hvis du er så uheldig at du mottar en defekt vare, ber vi deg sende oss en mail på info@bohemiashop.no  sammen med noen bilder. Dette må skje innen 3 dager etter mottagelse av pakken.

Vi vil ta stilling til din reklamasjon i samarbeid med våre leverandører så raskt som mulig, og behandle den på best mulig måte.

Vurderer vi at reklamasjonsretten er berettiget, vil vi erstatte varen. I slike tilfeller har vi behov for å finne den beste løsningen i fellesskap med produsenten, og vi vil deretter vende tilbake til deg så raskt som mulig.

Hvis du har flere spørsmål ang. en reklamasjon, kan du ringe eller skrive til oss.

Ta kontakt med oss på mail info@bohemiashop.no snarest (vi ønsker bilde av skaden)og vi hjelper deg snarest.

Utland
Vi leverer kun til Norge. (ikke Svalbard)

Angrefrist
Hos oss har du åpent kjøp i 14 dager. Om du ønsker å bytte/returnere noe trenger du ikke oppgi noen grunn til oss. Returomkostninger dekkes av kjøper. Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i orginal emballasje. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet til deg.

Angrerettskjema ligger som vedlegg i ordrebekreftelse med e-post, men kan også lastes ned Angrerett-BOHEMIA

RETURADRESSE; BOHEMIA, Solakrossen 5, 4050 Sola

Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto. Ved hvert produkt vil du finne mål/størrelse. Vi oppfordrer til å sjekke mål på produktene, fordi det er ofte vanskelig å oppfatte størrelsen ved kun å se på bilde.

Vi tar forbehold om eventuelle prisendringer, og reserverer oss mot feilaktig prissettig.

Bytterett
Det er ingen bytterett på uforseglete matvarer, undertøy, øredobber eller salgsvarer.

Tilbakebetaling

Tilbakebetaling skjer vanligvis 1-3 dager etter vi har registrert returen.  Har du betalt med faktura vil Klarna kontakte deg. Dersom fakturaen din står ubetalt kan du på forhånd kontakte oss direkte på info@bohemiashop.no slik at vi kan utsette forfallsdatoen. Da slettes fakturaen når returen kommer inn.

Personopplysninger

Personopplysningene dine er trygge hos oss, og behandles selvfølgelig etter bestemmelsene i Lov om behandling av personopplysninger.

 

Om du har spørsmål om andre ting er du alltid velkommen til å ta kontakt

info@bohemiashop.no

info@bohemiashop.no (reklamasjoner/feil)

telefon +47 51655680